4.4.0 - 16/12/2016

myBusiness νέα έκδοση 4.4.0

 

Ενημέρωση Νέας Κυκλοφορίας

Update του προγράμματος εμπορικής διαχείρισης (16/12/2016)

myBusiness

 

Κυκλοφόρησε η νέα έκδοση 4.4.0 της εφαρμογής myBusiness ERP . Η νέα έκδοση έχει εμπλουτιστεί με σημαντικές νέες λειτουργίες και δυνατότητες και είναι διαθέσιμη online μέσα από το σύστημα της αυτόματης online ενημέρωσης.  

 

Νέες Λειτουργίες & Δυνατότητες

1.      Νέο ! Πλήρης διαχείριση Κεντρικού & Υποκαταστημάτων (νέο module για αλυσίδες καταστημάτων)

Προστέθηκε το νέο module της διαχείρισης και σύνδεσης του κεντρικού συστήματος myBusiness με υποκαταστήματα π.χ. σταθμούς εντατικής λιανικής (myBusiness Retail) για την χρήση του προγράμματος σε αλυσίδες καταστημάτων.

Οι παρακάτω δυνατότητες που παρέχει το νέο module λειτουργούν αμφίδρομα δηλαδή από το κεντρικό στα υποκαταστήματα από τα υποκαταστήματα στο κεντρικό και με δυνατότητα Online, Offline ή με χρονοπρογραμματισμό συγχρονισμό των δεδομένων:

·         Ενημέρωση του κεντρικού με τις πωλήσεις των υποκαταστημάτων, τους νέους πελάτες και τα νέα είδη.

·         Άμεση χρήση και ενημέρωση των καταστημάτων για νέες τιμές ή προσφορές.

·         Δυνατότητα χρήσης ενιαίων ή διαφορετικών τιμών, προσφορών και αποθεμάτων ανά υποκατάστημα.

·         Συγχρονισμός των νέων εγγεγραμμένων πελατών με άμεση συλλογή των πόντων - μπόνους τους σε όλα τα καταστήματα.

·         Ειδική κονσόλα παρακολούθησης του συγχρονισμού και των ενημερώσεων με αυτόματη αποστολή sms ή και email στους υπεύθυνους για την όποια αποτυχία ή επιτυχία των ενημερώσεων.

·         Ειδικός σχεδιασμός για αδιάλειπτη λειτουργία των καταστημάτων όταν δεν υπάρχει μεταξύ τους σύνδεση.

 

2.      Νέο ! Πλήρης διαχείριση Ζυγών και προγραμματισμός τους (νέο module).

Με το νέο Module υπάρχει η δυνατότητα σε ένα κατάστημα π.χ. Supermarket να διαχειριστεί αυτόματα τα είδη ψυγείου και τους ζυγούς του όσα και όσοι και να είναι αυτοί.

Η σύνδεση των ζυγών του καταστήματος με το myBusiness έχει τα πλεονεκτήματα :

·         Να αντιστοιχιστούν τα ζυγιζόμενα είδη του κάθε ψυγείου με την αντίστοιχη ζυγαριά.

·         Να προγραμματιστεί η ζυγαριά αυτόματα με τα είδη του ψυγείου.

·         Να ενημερωθεί η κάθε ζυγαριά αυτόματα με τις νέες τιμές των ειδών.

·         Να προγραμματιστεί η ζυγαριά αυτόματα με τα νέα είδη του ψυγείου.

·         Αυτόματη διαχείριση των γνωστότερων ζυγών της αγοράς με την λίστα να επεκτείνεται συνεχώς.

 

3.      Νέο ! Πλήρης διαχείριση Αξιόγραφων πληρωτέων & εισπρακτέων (νέο module).

Το νέο module περιέχει εγκατεστημένες τις καταστάσεις, τις προελεύσεις και τα είδη των αξιόγραφων και είναι άμεσα έτοιμο προς λειτουργία. Η διαχείριση περιλαμβάνει πλήρη στοιχεία αξιόγραφου, την παραλαβή, την έκδοση αξιόγραφου, την μεταβίβασή του, την είσπραξη, την πληρωμή του κλπ.

Υπάρχει πλήρης ενημέρωση για το χαρτοφυλάκιο, το ιστορικό και την πορεία του κάθε αξιόγραφου.

4.      Νέο ! Τιμοκατάλογοι (νέο module).

Το νέο module των τιμοκαταλόγων αφορά την δημιουργία κλιμακωτών τιμών σε πελάτες και είδη. Το νέο αυτό εργαλείο έχει την δυνατότητα να αναπτύξει αυτόματα τιμές που να φτάνουν σε επίπεδο πελάτη και είδος.

Το νέο Module περιλαμβάνει :

·         Κατηγορίες Τιμολόγησης Πελατών, όπου εισάγουμε ποσοστό έκπτωσης σε κάθε κατηγορία πελάτη.

·         Κατηγορίες Τιμολόγησης Ειδών, όπου εισάγουμε ποσοστό έκπτωσης σε κάθε κατηγορία είδους.

·         Αλγόριθμος Υπολογισμού Έκπτωσης, 6 διαφορετικοί τρόπο υπολογισμού των εκπτώσεων για την κάλυψη κάθε απαίτησης και ανάγκης.

·         Κατά την τιμολόγηση και ανάλογα με τον αλγόριθμο υπολογισμού έκπτωσης που έχει επιλεγεί, το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα το ποσοστό έκπτωσης για κάθε πελάτη και πωλούμενο είδος από π.χ. «Ποσοστό Τιμολόγησης Πελάτη» + «Ποσοστό Τιμολόγησης Είδους» + «Ποσοστό Έκπτωσης Επιλεγμένου Πελάτη» + «Ποσοστό Έκπτωσης επιλεγμένου Είδους».

·         Καταχώρηση ή όχι στο σχόλιο της κάθε γραμμής πώλησης (είδους), του τρόπου με τον οποίο υπολογίσθηκε η έκπτωση με τα ανάλογα ποσοστά που προέκυψαν.

 

Υπάρχει η δυνατότητα π.χ. σε ένα κατάστημα Supermarket με τοπικό δίκτυο υπολογιστών, τα συστήματα Retail να λειτουργούν με εκπτώσεις προσφορών ενώ άλλοι υπολογιστές να λειτουργούν με τιμοκαταλόγους για πωλήσεις χονδρικής πώλησης στα franchise καταστήματα της αλυσίδας.

 

Σχετικά Videos :

Σύντομη Περιγραφή Λειτουργιών των Τιμοκαταλόγων

 

 

 

5.      Προσφορές – Φυλλάδια.

Οι τιμοκατάλογοι των προηγούμενων εκδόσεων του myBusiness μετονομάστηκαν από την νέα αυτή έκδοση σε «Προσφορές – Φυλλάδια» και αναβαθμίστηκαν. Οι αναβαθμίσεις αυτές προλαμβάνουν :

·         Λειτουργία με χρονοπρογραμματισμό. Η κάθε προσφορά έχει πλέων ημερομηνία έναρξης και λήξης. Με τον τρόπο αυτό καθίσταται δυνατός ο προγραμματισμός των προσφορών π.χ. των καταστημάτων μια αλυσίδας Supermarkets αφού απενεργοποιείται ή ενεργοποιείται κάθε φορά αυτόματα η κατάλληλη προσφοράφυλλάδιο σύμφωνα με την ημερομηνία του Η/Υ.

·         Το εργαλείο μαζικής δημιουργίας προσφορών βελτιώθηκε και αυτό επιτρέποντας την δημιουργία γενικών προσφορών (με ισχύ σε όλους τους πελάτες), ομαδικών προσφορών (με ισχύ σε μια ομάδα ή κατηγορία πελατών) αλλά και ατομικών προσφορών (με ισχύ συγκεκριμένους πελάτες).

·         Οι γενικές προσφορές μπορούν πλέων να έχουν ισχύ σε όλους τους πελάτες ή μόνο στους εγγεγραμμένους πελάτες, αυτούς δηλαδή που έχουν πάρει την κάρτα του καταστήματος για την συλλογή πόντων – μπόνους.

 

6.      Συλλογή και Εξαργύρωση Πόντων πελατών.

Το σύστημα διαχείρισης των πόντων πελατών αναβαθμίστηκε. Υπάρχει πλέων ιστορικό πόντων ανά πελάτη και η εξαργύρωση των πόντων μπορεί να γίνει με την χρήση εκπτώσεων ή και με είδη που έχουν προεπιλεγεί για την χρήση αυτή.

 

7.      Νέο ! Εργαλείο Εξαγωγής Πωλήσεων και Εισαγωγής τους σαν Αγορές (νέο module). Δημιουργήθηκε το νέο εργαλείο με το οποίο μπορούμε να επιλέξουμε παραστατικά πωλήσεων από τις πωλήσεις του myBusiness, να τα εξάγουμε σε αρχείο και τα αρχεία αυτά να εισαχθούν σαν αγορές στην ίδια ή σε άλλη εγκατάσταση του myBusiness.

Το εργαλείο αυτό εξυπηρετεί την διακίνηση εμπορευμάτων και παραστατικών μεταξύ των καταστημάτων μιας εταιρείας τα οποία δεν είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους ή μεταξύ εταιρειών που χρησιμοποιούν το myBusiness για την μηχανογράφηση τους.

 

Σχετικά Videos :

Σύντομη Περιγραφή Εργαλείου Εξαγωγής Πωλήσεων & Εισαγωγής Αγορών

 

 

8.      Νέο ! Νέα εκτύπωση «Πελάτες Είδους».

Προστέθηκε στις εκτυπώσεις «Εκτυπώσεις -> Είδη -> Πελάτες Είδους» η νέα εκτύπωση που παρουσιάζει τους πελάτες κάθε είδους ομαδοποιημένους ανά είδος αποθήκης. Μπορούν να εισαχθούν φίλτρα σε χρονική περίοδο, είδη και παραστατικά πωλήσεων. Η εκτύπωση περιλαμβάνει τα στοιχεία του κάθε πελάτη, την ημερομηνία που έκανε τον πρώτη αλλά και την τελευταία αγορά του είδους , το σύνολο της ποσότητας του είδος που έχει αγοραστεί, ο τζίρος και ο μέσος σταθμικός όρος τιμής.

 

9.      Νέο ! Νέα εκτύπωση «Είδη Πελάτη».

Προστέθηκε στις εκτυπώσεις «Εκτυπώσεις -> Πελάτες -> Είδη Πελάτη» η νέα εκτύπωση που παρουσιάζει τα είδη κάθε πελάτη ομαδοποιημένα ανά πελάτη. Μπορούν να εισαχθούν φίλτρα σε χρονική περίοδο, πελάτες και παραστατικά πωλήσεων. Η εκτύπωση περιλαμβάνει τα στοιχεία του κάθε είδους, την ημερομηνία που έκανε τον πρώτη αλλά και την τελευταία αγορά του είδους , το σύνολο της ποσότητας του είδος που έχει αγοραστεί, ο τζίρος και ο μέσος σταθμικός όρος τιμής.

10.  Ημερολόγιο – Ραντεβού – Εργασίες.

Το σύστημα διαχείρισης των ραντεβού αναβαθμίστηκε και έγινε πλέων ένα σύγχρονο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM).

Τα ραντεβού – Εργασίες στην νέα έκδοση αυτοχαρακτηρίζονται αντλώντας αυτόματα την κατάσταση, το θέμα, τις εργασίες και όλα τα χαρακτηριστικά του απευθείας από τον επιλεγμένο πελάτη και τις εργασίες ή τα είδη που έχουν επιλεγεί.

Το κάθε ραντεβού – εργασία, εκτός από την σύνδεσή του με ένα πελάτη ή προμηθευτή της επιχείρησης, με ένα πωλητή, με άπειρα είδη αποθήκης - εργασίες, με παραστατικά αγοράς και πώλησης κλπ μπορεί πλέων να συνδεθεί και με πολλά άλλα ραντεβού – εργασίες, παρέχοντας αυτόματα τις αλυσίδες (συνέχειες) των επαφών, των ραντεβού και των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν για την συνολική αποπεράτωση όλου του έργου. Σε κάθε Ραντεβού – Εργασία τοποθετήθηκαν επίσης κουμπιά που οδηγούν στις επόμενες ενέργειες του ίδιου έργου (παιδιά) ή στην προηγούμενη από την οποία προήρθε (γονέα), προβάλλοντας με τον τρόπο αυτό όλα τα στάδια αποπεράτωσης ενός έργου ή εργασίας (τηλεφωνικές επικοινωνίες, επισκέψεις τεχνικού, ανταλλακτικά, εργασίες κλπ). Παράλληλα με ένα κλικ το πρόγραμμα απομονώνει τις κινήσεις κάθε έργου έτσι ώστε ο χρήστης βλέπει και να διαχειρίζεται μόνο αυτό.

Το module επίσης είναι ιδανικό, οργανώνει και απλοποιεί όλο τον κύκλο των ενεργειών που απαιτούνται σε επιχειρήσεις όπως π.χ. συνεργεία, εταιρείες ενοικιάσεων, ιατρεία, κομμωτήρια κλπ.

 

Σχετικά Videos :

Σύντομη Περιγραφή Ημερολογίου – Ραντεβού - Εργασίες

 

 

4.3.0 - 30/05/2016
4.2.0 - 26/04/2016
4.1.0 - 25/11/2015
4.0.0 - 21/04/2015
3.9.0 - 02/12/2014
3.8.1 - 22/08/2014
3.7.0 - 17/06/2014
3.6.0 - 19/04/2014
3.5.0 - 16/02/2014
3.4.0 - 11/01/2014
3.3.0 - 17/12/2013
3.2.0 - 10/11/2013
3.1.0 - 07/10/2013